czwartek, 6 lutego 2014

Mój booski szaliczek czyli coś o robótce na drutach......xD


Kilka dni temu szukając pomysłu na prezent dla Ulciaka, znalazłam taki oto wpis  na blogu :http://reanja1.blogspot.ie/2013/10/czapka-i-opis-wzoru.html i postanowiłam zrobić sobie szaliczek wg opisanego na stronie wzoru.. Po pierwszych 5 minutach paniki w stylu jak to zrobić i czemu to jest takie trudne.. Poszłam do mojego guru w robieniu na drutach z nadzieją, że  spodoba się ten wzór i mi go zrobią w ramach prezentu..Niestety ciocia tylko popatrzyła i stwierdziła,że fajny i prosty ale jej się nie chce go robić i mogę sama go zrobić jeśli bardzo chcę... Więc wybrałam druty i włóczkę i postanowiłam udowodnić sobie, że jeszcze pamiętam jak to się robi....
 

Na pierwszym zdjęciu zaczęłam swoją robótkę:) no i powtarzałam takie rzędy aż do końca włóczki i otrzymałąm takie cuudo :


Niestety zabrakło mi włóczki na samo zakończenie i wykończenie. :) Ale szalik będzie miał taki efekt końcowy :)
Tak wygląda szalik po skończeniu :

1 komentarz:

  1. Wzór i kolor bardzo fajnie wyglądają.
    Szalik będzie śliczny- juz to widzę :)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Powiedz mi, co o tym myślisz! || Tell me what you think about it!