piątek, 24 stycznia 2014

Prezenty, prezenty, czyli coś o ciekawym pakowaniu prezentów...:)

Kiedy przychodzi do pakowania prezentów, zawsze mam problem.. Jak to zapakować, żeby wyglądało ładnie?:) Zwykła kolorowa torebeczka to nie dla mnie.. Z origami się nie lubimy i jak mam coś stworzyć to wychodzi koślawe, jeden bok dłuższy od drugiego.. W tym roku poszukiwałam inspiracji na ciekawe zapakowanie cukierków:.. I znalazłam to zdjęcie :
Zaciekawiło mnie ogromnie.. Postanowiłam spróbować.. Wzięłam więc butelkę plastikową i obcięłam jak na zdjęciu widać... Następnie ostre brzegi przypaliłam zapałkami... Pudełko było gotowe... Pozostało ładnie je przyozdobić i voila! Zajmuje to dziesięć minut, góra piętnaście.. Prezent wygląda ładnie, jedyny defekt, że za dużo tych cukierków się tam nie zmieści...:) a oto jak wyszły moje prezenty :

Na drugim w tle widać małego pomocnika, bez którego nie przypaliłabym prawie dywanu :) Pomoc Lu była niezbędna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi, co o tym myślisz! || Tell me what you think about it!