środa, 26 lutego 2014

Pierwsze kroki z decoupage :)

W tym roku na święta od Mikołaja, zażyczyłam sobie podstawowy zestaw do decoupage.. I kiedy przyszedł już mój wymarzony prezent, zaczęłam się zastanawiać co będę mogła zrobić tą formą.. Miłością do decoupage zaraziłam się kilka lat temu na warsztatach prowadzonych dla młodzieży:) Po kilku latach przerwy postanowiłam od nowa zacząć przygodę z tą formą ozdabiania.. Zaczęłam od kupienia półproduktów na biżuterię, gdyż jest mniejsza i szybko na niej przypomnę sobie podstawy tworzenia..A oto krok po kroku co zrobiłąm by stworzyć moje skromne dzieła :)P

1) Tworzenie zaczęłam od pomalowania moich drewnianych elementów farbą białą podkładową, żeby farba i inne elementy ( w moim przypadku elementy wycięte z serwetek kupionych za grosze w pasmanterii) trzymały się dobrze i razem tworzyły ładną spójną całość.. Na pierwsze podejście wybrałam 3 pary kolczyków  i bransoletkę.













2)Następnie naniosłam już wybrany kolor na przedmioty. ( oczywiście po wyschnięciu białej farby)












3)Teraz pozostało tylko wycięte wcześniej wzory umieścić na bransoletce/kolczykach ...posmarować klejem i czekać aż wyschnie..;)



 A oto polakierowane skończone już moje dzieła:







1 komentarz:

Powiedz mi, co o tym myślisz! || Tell me what you think about it!