niedziela, 9 lutego 2014

Kolczyki, czli skok na kasę.. i coś jeszcze..||Earrings, or "Give me your money!" and something else.

[English version after the jump or here ]
Na początek może to "coś jeszcze"... obrazek inspirowany nagłym uświadomieniem sobie poniższego.
To prawda.
Dobra, wyrzuciłam to z siebie, pora się pochwalić, czym jeszcze się zajmuję poza przypadkową introspekcją.
Kolczyki!
Dostałam masę materiałów od niezawodnej Pati, a jeszcze więcej sama zgromadziłam przez długie lata bawienia się w różne diajłaje (to fachowy termin, cicho tam!).
Poniżej są moje pierwsze próby i mogę zapewnić, ze druga porcja (której zdjęć jeszcze nie ma mam) wyszła lepiej - a i tą pierwszą jeszcze czekają drobne poprawki, tu łańcuszek, tam oczko, nie wiem jeszcze do końca. Na pewno coś jeszcze tam podłubię, zanim uznam, że są gotowe do sprzedaży. Bo tak naprawdę po to to robię - takie drobne projekciki, dla przyjemności mojej i ewentualnej, ekhm, nosicielki xD
To co, komu kolczyki?


Pobawiłam się trochę gięciem drutu, co oczywiście doprowadziło mnie do konwulsji śmiechu, kiedy zadzwonił telefon, a ja, ze szczypcami w jednej ręce i kolczykiem w drugiej, wyobraziłam sobie, jak dzwoniący nadziewa się na pocztę głosową: "Właścicielka tego numeru nie może teraz odebrać, bo ciągnie druta. Prosimy spróbować ponownie."
Marne? Mogło być gorzej. Mogłam zacząć się śmiać, trzymając ten kolczyk w zębach.



We can start with the "something else"... which is a picture inspired by a sudden revelation, which follows:
It's true..
Ok, I got it out of my system, now I can tell you what I'm doing these days, apart from random introspection...
Earrings!
I got a ton of materials from my great Pati, and I have amassed even more of them during all these years of doing all kinds of DIY.
Pictured below are my first attempts and I can assure that it got better in the second batch (which I, sadly, have no pics of). The first batch will be probably remade a couple of times - with a chain added here, a link there, etc. - until I judge it ready to be sold. 'Cause this is what I'm doing it for - just a couple of simple projects, for my pleasure and maybe the wearer's too:)
Soooo, who wants earrings?



2 komentarze:

  1. powinnaś ustawić sobie takie przywitanie na pocztę głosową:) ahhaha byłoby śmiesznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie tak się boję, że zadzwonią z pracy, że przestałam odbierać nieznane numery "Przedsiębiorstwo pogrzebowe Happy End, w czym mogę pomóc?" xD

      Usuń

Powiedz mi, co o tym myślisz! || Tell me what you think about it!