niedziela, 24 sierpnia 2014

I'm not dead, just broken

Ha! Jestem! Nie zginęłam! ghUlek melduje się z odmętów zamętu!
Miałam mieć całe wakacje, żeby odpocząć i tworzyć w spokoju, ale potem wypadły różne okoliczności życiowe - praca, przeprowadzka, generalny kocioł - i oto jestem, 24 sierpnia i czująca się, jakbym dopiero zaczynała urlop. A zgadnijcie, kto jutro rano idzie do pracy? Tak, ta pani.
Podzielę się więc trochę prywatą, żeby udowodnić, że naprawdę żyłam przez te ostatnie parę miesięcy.

..powiedziała, spędziła godzinę nad wybieraniem zdjęć, a następnie z powodu awarii przeglądarki straciła wszystko oprócz wstępu.
Na sutki Kozy z Tysiącem Młodych, mam dość.

Macie tu randomowy napis na ścianie w bramie niedaleko Galerii MM w Poznaniu. A ja idę postrzelać do zombie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi, co o tym myślisz! || Tell me what you think about it!