wtorek, 29 lipca 2014

Zakupowe szaleństwo i Lu jako modelka :)

Odwiedzając ostatnio sklepy z odzieżą i lumpeksy zauważyłam,że zamiast kupować rzeczy letnie, ja oglądam się za zimowymi rękawiczkami, czapkami i szalikami, co zwykle skutkuje tym, że przynoszę do domu nowe arafatki, rękawiczki itp. Moimi ostatnimi zakupami są :

Rękawiczki z futerkiem. Idealne do mojego wymarzonego komina z kapturem podszytego futerkiem. w sam raz na zimne jesienne wieczory. niebawem zacznę go robić, tylko znajdę odpowiednią ilość futerka .  Czapka wilcza, którą dzielnie zgodziła się zaprezentować Lu. Ocieplacze na ręce i nogi za zimniejsze dni:)


A na koniec, gdy już sesja zdjęciowa się skończyła, moja mega cudowna wredota postanowiła ubrać mój biały gorset. Efekt? Widać na zdjęciu:) Nawet ja nie wyglądam w nim lepiej:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi, co o tym myślisz! || Tell me what you think about it!