wtorek, 29 lipca 2014

Pierwsze kroki z ...dusikami:)

Bardzo podobają mi się u dziewczyn gotyckie dusiki. ktoregoś dnia postanowiłam sama uszyć własne dusiki;) Niestety pech chiał, że jakoś do dnia dzisiejszego nie miałam żadnaej okazji by je ubrać;) Korzystając z uprzejmości http://cherry-darks.blogspot.com/2014/06/tutorial-dusikaksamitka.html , przygotowałam własne materiały do wykonania. W tym przypadku czarna koronkowa tasiemka i zielona i czarna aksamitka. Po kilku poprawkach przy podszywaniu aksamitki koronką( no cóż ja nie umiem szyć i to widać:P) wyszły mi oto 3 cuda:

Jestem z nich dumna i myślę, że któregoś dnia jak już opanuję trudną sztukę szycia to uszyję kolejne lepsze;) ale jak na pierwszy raz i tak jest dobrze wg mnie. Przepraszam za jakość zdjęć. Mam zbyt kiepski aparat do takiej robótki.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi, co o tym myślisz! || Tell me what you think about it!