niedziela, 10 maja 2015

You shall not pass...czyli koszulka z Happy'm :)

Już jakiś czas chodziła za mną koszulka z Happy'm.. Bardzo lubię koty i do tego tego niebieskiego kota z Fairy Tail:) Postanowiłam spróbować swoich sił w namalowaniu farbami akrylowymi koszulki:) Na motyw na koszulkę wybrałam tą scenę z Fairy Tail :










Jest to jedna z niewielu scen kiedy Happy jest naprawdę wściekły:) zwykle jest wesołym kotem krzyczącym ciągle Aye sir! i mającym głupie pomysły:) Na początek zrobiłam szkic jego na kartce :
Nie umiem za dobrze rysować, ale wyszedł dość dobrze co nie?

 Następnie przeniosłam szkic na czarną koszulkę :
Tutaj są tylko kontury


Tak wygląda naniesiony już cały Happy, ale jeszcze bez kolorów.

 A oto już pomalowany cały Happy:) Gdzieniegdzie zostały plamki z farby, których pozbyłam się używając zmywacza do paznokci. O dziwo zadziałało dobrze:)


 A to już końcowy efekt koszulki:) Miał być jeszcze napis : You shall not pass , ale po krótkim zastanowieniu postanowiłam zostawić koszulkę tak jak jest. I jak się Wam podoba ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi, co o tym myślisz! || Tell me what you think about it!