sobota, 11 kwietnia 2015

Kinder niespodzianka, tfuu jajko niespodzianka:)

Jak już wiadomo wraz z Ulą robimy sobie często różne śmieszne i nieśmieszne prezenty z/bez okazji. Niedawno obchodziliśmy Święta Wielkanocne i postanowiłyśmy zrobić sobie jajka niespodzianki,... Sam pomysł fajny, natomiast wykonanie wymagało już chwili pomyślenia.. I niestety jak to bywa u mnie najpierw było.. Oooo to ja to zrobię tak, a potem nakleję to tutaj i przyłożę tym tutaj.. No cóż ... Nie wyszło to moje to tutaj.. Więc z nadzieją zaczęłam poszukiwać pomysłów jak zrobić to jajko.. No skoro ma być jajko niespodzianko, to jajko obowiązkowo musi być... Samo wycięcie go z papieru jak tutaj :http://img.zszywka.pl/0/0069/w_9838/moj-swiat/jajko-z-papieru.jpg czy też tutaj : http://www.zs8.tychy.edu.pl/upload/images/wiel4.JPG mnie nie satysfakcjonowało. Więc ( tak wiem, nie zaczyna się zdania od więc, ale musiałam, no musiałam, serio!) postanowiłam poszukać inspiracji gdzie indziej. Na facebooku ostatnio dołączyłam do grupy : https://www.facebook.com/groups/338475152993167/search/?query=patrycja%20anna%20cichecka :) Tam dziewczyny, no w sumie i |Panie doradziły mi zrobienie jajka z balona owiniętego nitką:) Włóczek i nitek u nas pod dostatek więc zrobienie takiego jajka bardzo mi się spodobało..:)
Potrzebne rzeczy, czyli:
- balony
-włóczka/nitka
-klej w moim przypadku szkolny

 A oto co mi wyszło:P



 Oczywiście nie mogło też zabraknąć mojego małego czarnego pomocnika, który aktualnie dzielnie okupuje moją skrzynkę roboczą, nie pozwalając mi wykończyć prezentu dla Uli :P)
okupacja kartonu z narzędziami, dzień II
Narazie więc zamiast pracy trwają negocjacje w sprawie odzyskania kartonu i dokończenia prezentu:P)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi, co o tym myślisz! || Tell me what you think about it!